Veelgestelde vragen

  • Ik wil een abonnement!

    Een abonnement (of proefabonnement) op Staantribune kan je hier afsluiten. Je abonnement gaat automatisch in met ingang van het eerstvolgende nummer.

  • Ik wil een naam- of adreswijziging doorgeven

    Dat kan je zelf online regelen via Abonnementenland. Ga naar deze pagina en klik op ‘Ik wil mijn adres wijzigen’. Vul het formulier in en verstuur deze. De adreswijzigingen worden direct verwerkt, tenzij je een toekomstige wijzigingsdatum opgeeft.

  • Ik wil mijn abonnement opzeggen

    Je abonnement opzeggen kan hier via Abonnementenland. Kies de optie ‘Ik wil mijn abonnement beëindigen’.

  • Ik wil mijn abonneenummer opvragen

    Je abonneenummer is op te vragen bij Abonnementenland met je e-mailadres waarmee je het abonnement hebt afgesloten.

  • Ik wil mijn betaalwijze aanpassen

    Voor vragen over de betaalwijze kun je het contactformulier van Abonnementenland invullen.

  • Ik heb een klacht over mijn abonnement

    Klachten over het abonnement worden afgehandeld door Abonnementenland. Kies voor de optie ‘Ik heb een klacht’ en vul vervolgens het formulier in.

  • Ik heb een andere vraag

    Heeft je vraag betrekking tot je Staantribune-abonnement en kan je je antwoord niet vinden? Neem dan hier contact op met Abonnementenland en kies voor de optie ‘Ik heb een andere vraag’.

  • Hoe kan ik een abonnement cadeau geven?

    De verschillende abonnementen kan je HIER afsluiten (scroll naar beneden naar ‘Word abonnee’). Kies bij type abonnement ‘Cadeau-abonnement’ en vul vervolgens op het formulier eerst de gegevens van de ontvanger in en bij factuuradres je eigen gegevens.

    Cadeau-abonnementen stoppen automatisch na afloop van de abonnementsperiode.

  • Ik heb mijn welkomstgeschenk niet ontvangen

    Welkomstgeschenken bij een Staantribune-abonnement worden altijd drie tot vijf weken na afsluiten van het abonnement verzonden. Het wordt dus niet tegelijk met een nieuwe editie verzonden! Het kan dus eerder of later arriveren dan een nieuwe editie.

  • Hoe lang loopt mijn abonnement nog door?

    Voor vragen over de duur van je abonnement kun je terecht bij Abonnementenland, de instantie die namens Staantribune de abonnementen beheert.

  • Ik wil een eerdere editie bestellen

    Voorgaande edities zijn te koop in onze webshop (zolang de voorraad sterkt). Edities die zijn uitverkocht zijn alleen nog digitaal verkrijgbaar in onze webshop.

  • Ik heb mijn bestelling uit de webshop nog niet ontvangen

    Bestellingen in onze webshop die zijn geplaatst vóór 16.00 uur, worden dezelfde werkdag met PostNL verzonden. Alle bestellingen ná 16.00 uur worden dus de volgende werkdag verzonden. Wij verzenden niet in het weekend of op feestdagen. Mocht je je bestelling na meer dan drie werkdagen nog niet hebben ontvangen, controleer dan het (aflever)adres en de postcode die je hebt opgegeven bij de bestelling en mail ons het ordernummer via ons contactformulier. En check vooral ook even thuis. Wellicht heeft vrouw-/manlief de bestelling ergens anders neergelegd. Geloof ons: dat gebeurt erg vaak! 😉

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Wij kunnen niet zien wat de status is van een reguliere bestelling, dat kan alleen bij pakketten van zes (of meer) magazines of twee (of meer) boeken. We hebben dus GEEN Track & Trace-codes, alleen voor dergelijke grote pakketten.

    Mocht je bestelling langer duren dan je verwacht, hou er dan rekening mee dat alle bestellingen ná 16.00 uur de volgende dag worden verzonden. Op feestdagen en in het weekend verzenden wij niet. Normaliter bezorgt PostNL vervolgens binnen drie werkdagen.

  • Ik woon in het buitenland, kan ik iets bestellen in de webshop?

    Ja, dat is uiteraard mogeljk.

    De verzendkosten naar landen buiten Nederland (dus ook naar buurlanden België en Duitsland) zijn wel iets hoger dan de verzendkosten binnen Nederland. Wij versturen alle bestellingen uit de webshop via PostNL en zij bepalen de tarieven voor verzendingen naar het buitenland. Wij vinden het tarief naar België ook vrij fors, maar daaraan kunnen wij dus helaas niets veranderen.

  • Is Staantribune ook in België te koop?

  • Hoe kan ik een digitale uitgave openen?

  • Is Staantribune te volgen op social media?

  • Waar kan ik jullie podcasts vinden?

  • Is Staantribune digitaal verkrijgbaar?

    Staantribune is alleen als digitale versie verkrijgbaar indien de papieren versie van een editie is uitverkocht, zoals op dit moment de nummers 1 en 7. In dat geval is deze editie als PDF verkrijgbaar in onze webshop. Hetzelfde geldt voor de boeken die Staantribune Media uitgeeft.

  • Ik heb als abonnee mijn magazine niet ontvangen

    Ga naar deze pagina bij Abonnementenland en kies voor ‘Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen’. Vul uw gegevens in en er wordt dan zo spoedig mogelijk een nummer nagezonden.

  • Ik heb mijn welkomstgeschenk niet ontvangen

    Welkomstgeschenken bij een Staantribune-abonnement worden altijd drie tot vijf weken na afsluiten van het abonnement verzonden. Het wordt dus niet tegelijk met een nieuwe editie verzonden! Het kan dus eerder of later arriveren dan een nieuwe editie.

  • Ik heb mijn bestelling uit de webshop nog niet ontvangen

    Bestellingen in onze webshop die zijn geplaatst vóór 16.00 uur, worden dezelfde werkdag met PostNL verzonden. Alle bestellingen ná 16.00 uur worden dus de volgende werkdag verzonden. Wij verzenden niet in het weekend of op feestdagen. Mocht je je bestelling na meer dan drie werkdagen nog niet hebben ontvangen, controleer dan het (aflever)adres en de postcode die je hebt opgegeven bij de bestelling en mail ons het ordernummer via ons contactformulier. En check vooral ook even thuis. Wellicht heeft vrouw-/manlief de bestelling ergens anders neergelegd. Geloof ons: dat gebeurt erg vaak! 😉

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Wij kunnen niet zien wat de status is van een reguliere bestelling, dat kan alleen bij pakketten van zes (of meer) magazines of twee (of meer) boeken. We hebben dus GEEN Track & Trace-codes, alleen voor dergelijke grote pakketten.

    Mocht je bestelling langer duren dan je verwacht, hou er dan rekening mee dat alle bestellingen ná 16.00 uur de volgende dag worden verzonden. Op feestdagen en in het weekend verzenden wij niet. Normaliter bezorgt PostNL vervolgens binnen drie werkdagen.

  • Ik woon in het buitenland, kan ik iets bestellen in de webshop?

    Ja, dat is uiteraard mogeljk.

    De verzendkosten naar landen buiten Nederland (dus ook naar buurlanden België en Duitsland) zijn wel iets hoger dan de verzendkosten binnen Nederland. Wij versturen alle bestellingen uit de webshop via PostNL en zij bepalen de tarieven voor verzendingen naar het buitenland. Wij vinden het tarief naar België ook vrij fors, maar daaraan kunnen wij dus helaas niets veranderen.